THEY BRING ME YOU

Jag har somnat typ vid 6 mitt på blanka dagen och vaknat två timmar sernare, jag saknar helt tidsuppfattning. Nyss vaknade jag av att jag trode att det va skola och bara började vrida huvudet fram och tillbaka i panik, kollade på klockan och sedan somnade om. tre gånger om. kul
Dagen har verkligen inte varit mer speciel än någon annan, kände mig dock som en trasdock i skolan. helt slut som artist. typ..
nej fyfan, jag måste rycka upp mig nu. skärpning för helvede


Joshua Radin- They bring me to you

"It's all about the first night and last,
Some people say
Well I love you so much more tonight,
More than yesterday."

..får avsluta mitt inlägg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0